OUTSOURCING / EXTERNALIZARE IT

Beneficii Outsourcing IT pentru tine și afacerea ta:


Reduci costurile și grijile cu rețeaua de calculatoare


Lucrează pentru tine echipă bine antrenată cu expertiză tehnică vastă, în locul unui singur angajat


Angajații tăi se concentrează pe activitatea principală


Se imbunătățește vizibil sistemul IT.


Compania de IT nu își ia concediu, lucrează neîntrerupt pentru compania-client

O companie specializată în externalizare IT cum este Logicnet Solution reduce costurile pe care le are compania client le are și oferă soluții tehnice bazate pe experiența unei echipe întregi de specialiști IT.

Un calcul simplu ce îți arată avantajele soluției de Externalizare IT

Calcul avantaje Externalizare IT
Angajat IT Permanent
Externalizare IT

Spațiu de lucru (birou, calculator, telefon)

Nu este cazul*

Management contract de muncă

Nu este cazul

Concediu

Nu este cazul

În ceea ce privește costul unui angajat, acesta nu este dat numai de salariu. Pornind de la procesul de recrutare, apoi specializarea inițială, continuând cu impozitul și alte taxe plătite pe lângă salariu.

Nu este cazul

* Se poate lua în calcul spațiu de lucru dacă se dorește detașarea unui angajat la sediul companiei dvs.

Se pot observa clar avantajele unui contract lunar de externalizare IT.

Câțiva dintre clienții noștri pe zona de outsourcing IT

În abonamentul de outsourcing / externalizare IT oferim lunar servicii complete hardware și software, servicii care cuprind:

Servicii de administrare calculatoare

Mentenanță hardware și software în sediul clientului

Intervenții software de la distanță (remote)

Instalare intițială, configurare software și hardware

Backup periodic al informațiilor și datelor importante

Backup sisteme de operare pentru restaurare rapidă

Recuperări de date

Inventariere infrastructură IT (software și hardware)

Audit IT

Suport telefonic pentru utilizare software: Internet/Email/Office/Sistem de operare

Suport oferit prin conexiune remote securizată pentru utilizare software: Internet/Email/Office/Sistem de operare

Curățare componente de praf și mentenanță hardware

Administrare soluție de securitate

Instruire angajați pentru utilizarea corectă și eficientă a calculatorului

Servicii de administrare servere și echipamente de rețea

Administrare, implementare și configurare echipamente de conectare la internet – Server Linux-Windows/Router

Monitorizare conexiune internet

Administrare și implementare sisteme de operare servere

Administrare și implementare proxy – server

Administrare baze de date

Securitatea rețelei – administrare și implementare firewall/soluție centralizată de securitate

Administrare și implementare server de fișiere

Back-up și salvare de date

Mentenanță periodică sistem de operare servere

Verificări periodice de rutină

Optimizarea sistemului de operare pentru o performanță crescută

Update periodic al sistemului de operare (patch-uri de performanță și securitate)

Back-up periodic al sistemului de operare pentru restaurare în caz de urgență

În funcție de tipul contractului, intervențiile pot avea loc în maxim 2 ore de la semnalarea incidentului 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Pentru a găsi cea mai buna soluție de suport pentru compania ta, te rugăm să ne contactezi.

Avantaje competitive Logicnet Solution:

Suport tehnic 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână la un număr de telefon special alocat companiei tale (administratorul IT care va fi alocat companiei tale va cunoaște sistemul IT și activitatea desfășurată de companie , astfel va soluționa rapid problemele apărute)

Prețuri competitive (datorită numărul de administratori IT cu care lucrăm și care acoperă majoritatea zonelor din Capitală, al parcului auto diversificat, al unei bune logistici, cât și al unui management strict al intervențiilor, putem obține o bună gestionare a bugetului alocat de fiecare client)

Intră în legătură cu noi!

Putem să furnizăm soluții flexibile potrivite nevoilor de dezvoltare și scalare ale afacerii tale!