AUDIT IT ȘI SECURITATE

Prin certificările echipei noastre în zona de securitate IT, putem oferi un spectru larg de servicii pentru identificarea și analiza riscurilor potențiale, atenuarea sau eliminarea acestora, în scopul menținerii funcționării sistemului informațional al companiei-client.

Beneficii pentru tine și pentru compania ta


Specialiști avizați în tehnologiile cele mai performante din zona de securitate IT

Posibilitate de intervenție rapidă în caz de criză de securitate

Recuperare date și managementul riscului în zona IT

Fiabilitatea controalelor IT și capacitatea de gestionare a riscurilor

Gestionarea informațiilor despre securitate activată

Îmbunătățirea disponibilității și a integrității datelor

Capacitate îmbunătățită de a intra pe noi piețe

Reputație îmbunătățită

Economii pe termen lung

Diminuarea investițiilor și cresterea veniturilor

Un calcul simplu ce vă arată avantajele soluției de Audit și Securitate IT

Avantaje securizare infrastructura IT
Infrastructură IT Nesecurizată
Infrastructură IT Securizată

Costuri cu recuperarea datelor, plata ransomware

Risc minim și solutii rapide de prevenție și management a pericolelor IT

Costuri de reputatie imense în caz de pierdere a datelor cu caracter personal a utilizatorilor din rețea

Verificare politici GDPR si aducere la zi a sistemelor si a softurilor care compun infrastructura pentru minimizare riscuri

* Se poate lua în calcul spațiu de lucru dacă se dorește detașarea unui angajat la sediul companiei dvs.

Câțiva dintre clienții noștri pe zona de Servicii Securitate IT

Abonamentul nostru lunar pentru companii cuprinde:

Audit, analiza și evaluarea sistemului IT

Sistematizarea, îmbunătățirea și integrarea procedurilor de afaceri și acoperirea informațiilor de afaceri în sistemul informatic

Identificarea riscurilor și a punctelor slabe, permițând astfel definirea soluțiilor pentru introducerea de controale asupra proceselor susținute de IT

Accelerarea procesul de colectare a informațiilor de afaceri

Centralizarea sistemul de control și eliminarea blocajele din fluxul de informații prin IS

Respectarea reglementărilor

Asigurarea confidențialității, integrității și a disponibilității informațiilor

Evaluarea sistemul ERP înainte și după implementare

Alinierea evaluării IT și a strategiei IT de securitate

Atingerea standardelor de management IT

Testarea controalelor logice și de securitate fizică

Testarea operațiunilor IT

Testarea procedurilor de recuperare în caz de dezastru

Testarea continuității afacerii

Evaluarea integrității datelor (evaluarea procesului, identificarea controalelor …)

Evaluarea controalelor asupra platformelor critice de sistem, a componentelor rețelei și a componentelor fizice, a infrastructurii IT care susține procesele de afaceri relevante

Previzualizarea strategiei IT

Revizuirea organizației IT (structura organizatorică, conducerea …)

Revizuirea procesului IT (helpdesk, managementul serviciilor, supravegherea managementului aplicațiilor)

Managementul riscului IT

Securitate și confidențialitate (prevenirea scurgerilor de informații, securitatea schimbărilor, biometria și gestionarea identității)

Datele (confidențialitatea datelor, calitatea datelor, accesul la date)

Rezistența și continuitatea (recuperarea după eșecul IS, rezistența și pregătirea, testarea, exercițiile și simulările)

Fraudă (criminalistică IT, managementul riscului de fraudă)

Plăți (gestionarea riscului de plată, pregătirea PSD / SEPA, sancțiunile OFAC)

Proiecte și Testare (gestionarea riscului de proiect, gestionarea testelor, implementarea testelor)

Contracte (risc de contractare, managementul riscului furnizorului)

Controalele IT (controlul schimbărilor, managementul riscului tehnologic, gestionarea riscului la nivel de organizație, auditul intern IT)

Verificarea antecedentelor IT

Analiză cuprinzătoare a sectorului IT al organizației, pentru a stabili alinierea acesteia la obiectivele de afaceri și măsura în care aceasta susține alte părți ale organizației. Aceasta se realizează de obicei atunci când un potențial investitor / partener dorește să obțină o perspectivă asupra nivelului de suport IT pentru resursele de afaceri și IT.

Interviuri cu utilizatorii de afaceri și personalul IT

Analiza documentelor

Controalele controalelor software

Avantaje competitive Logicnet Solution:

Suport tehnic 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână la un număr de telefon special alocat companiei tale (administratorul IT care va fi alocat companiei tale va cunoaște sistemul IT și activitatea desfășurată de companie , astfel va soluționa rapid problemele apărute)

Prețuri competitive (datorită numărul de administratori IT cu care lucrăm și care acoperă majoritatea zonelor din Capitală, al parcului auto diversificat, al unei bune logistici, cât și al unui management strict al intervențiilor, putem obține o bună gestionare a bugetului alocat de fiecare client)

Intră în legătură cu noi!

Putem să furnizăm soluții flexibile potrivite nevoilor de dezvoltare și scalare ale afacerii tale!