Specialiștii noștri vă stau la dispoziție, pentru orice problemă IT. Flexibilitate, Rapiditate și Încredere.

Studii de caz

De ce Outsourcing IT:

schematic-externalizare-it
  1. 1Se reduc costurile și grijile cu rețeaua de calulatoare
  2. 2Lucrează o echipă pentru compania dvs. în locul unui singur angajat
  3. 3Angajații se concentrează pe activitatea principală
  4. 4Compania de IT nu iși ia concediu, lucrează neîntrerupt pentru dvs
  5. 5Se îmbunătățește vizibil sistemul IT.
Pregătirea tehnică a administratorului, precum și costurile ce implică acest tip de angajament, creează de cele mai multe ori dezavantaje majore companiei.
O companie specializată în externalizare IT reduce costurile pe care le are compania dumneavoastră și oferă soluții tehnice bazate pe experiența unei întregi echipe.

Un calcul simplu ce arată avantajele soluției de Externalizare IT

Calcul avantaje Externalizare IT

Angajat IT Permanent vs Externalizare IT

Administrator IT angajat Abonament lunar FULL
Salariu minim 800 Euro Valoare abonament 300 Euro
Spațiu de lucru (birou, calculator, telefon) Nu este cazul*
Management contract de muncă Nu este cazul
Concediu Nu este cazul
În ceea ce privește costul unui angajat, acesta nu este dat numai de salariu. Pornind de la procesul de recrutare, apoi specializarea inițială, continuând cu impozitul și alte taxe plătite pe lângă salariu. Nu este cazul
Se pot observa clar avantajele unui contract lunar de externalizare IT.
* Se poate lua în calcul spațiu de lucru dacă se dorește detașarea unui angajat la sediul companiei dvs.

Pentru prevenirea unor situații de nefuncționare în parametrii optimi ai rețelei de calculatoare, am creat un sistem de management al rețelei pe care l-am testat timp de 6 ani și care dă rezultate excelente în companiile cu care colaborăm.

Oferim servicii complete hardware și software, servicii care cuprind:

Servicii de administrare calculatoare:

  • Mentenanță software în sediul clientului
  • Intervenții software și hardware în sediul clientului
  • Intervenții software de la distanță (remote)
  • Instalare intițială, configurare software și hardware
  • Backup periodic al informațiilor și datelor importante
  • Backup sisteme de operare pentru restaurare rapidă
  • Recuperări de date
  • Inventariere infrastructură IT (software și hardware)
  • Suport telefonic pentru utilizare software: Internet/Email/Office/Sistem de operare
  • Suport oferit prin conexiune remote securizată pentru utilizare software: Internet/Email/Office/Sistem de operare
  • Curățare componente de praf și mentenanță hardware
  • Administrare soluție de securitate
  • Instruire angajați pentru utilizarea corectă și eficientă a calculatorului
  • Audit IT

Servicii de administrare servere și echipamente de retea:

  • Administrare, implementare și configurare echipamente de conectare la internet – Server Linux-Windows/Router
  • Monitorizare conexiune internet
  • Administrare și implementare sisteme de operare servere
  • Administrare și implementare proxy – server
  • Administrare baze de date
  • Securitatea rețelei – administrare și implementare firewall/soluție centralizată de securitate
  • Administrare și implementare server de fișiere
  • Back-up și salvare de date
  • Mentenanță periodică sistem de operare servere
  • Verificări periodice de rutină
  • Optimizarea sistemului de operare pentru o performanță crescută
  • Update periodic al sistemului de operare (patch-uri de performanță și securitate)
  • Back-up periodic al sistemului de operare pentru restaurare în caz de urgență

În funcție de tipul contractului, intervențiile pot avea loc în maxim 2 ore de la semnalarea incidentului 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Pentru a găsi cea mai bună soluție de suport pentru compania dumneavoastră vă rugăm să ne contactați.

Avantaje competitive:

Suport tehnic 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână la un număr de telefon special alocat companiei dvs. (administratorul IT care va fi alocat companiei dvs. va cunoaște sistemul IT și activitatea desfășurată de compania dvs. , astfel va soluționa rapid problemele apărute)

Prețuri competitive (datorită numărului mare de administratori IT care acoperă majoritatea zonelor din capitală, al parcului auto diversificat, al unei bune logistici cât și al unui management strict al intervențiilor avem o bună gestionare a bugetului alocat fiecărui client)